Wajah Terakhir MJ

Bermula dengan saudara Syukri Hashim, Yasmin Ahmad, Dr Asri Rabbani dan yang terbaru saudara Param … musim artis-artis pergi menyahut seruan Illahi.

Gambar ni aku dapat sebentar tadi.  Di katakan wajah terakhir MJ semasa prose autopsi dijalankan.  Kebenaran tidak dipastikan namun beberapa ciri yang diperkatakan tentang fizikal MJ wujud pada gambar tersebut.

Apa pun semoga roh beliau tenteram.

Jom …. rasa hangat plak dok dalam umah mlm2 ni … jom pi ronda2 …hehehe!!

relaxjom

11.56 pm

Advertisements

~ by razifembi on August 14, 2009.

7 Responses to “Wajah Terakhir MJ”

  1. Mereka yang mati dah tentu mati..kita yang masih hidup ni…entah bila pulak masanya… Kena beringat selalu..

  2. Salam. ye la kan… dengan keadaan sekeliling yang tak berapa nak selamat sekarang ni… bimbang lah pulak. Ke kanan takut ke kiri takut. Tawakkal je la kan…

  3. kite semua akan mati…semoga kite dah prepare segala2 nye utk bertemu dgn NYA…semoga kite sentiasa ingt akan mati…
    mati adalah sesuatu yang PASTI!!!

  4. Lagu Muhasabah Cinta by edCoustic.. Best kan? Sy suka! Anyway,’berisi’ laman baru ni bro.. Teruskan2!

  5. Mati tetap akan dtg. Sama ada kite sedia atau tida, bile tibe waktunye sumenye da tak guna. Cuma amalan kite je yg ade….

  6. DaripadaNya kita datang kepadaNya kita kembali.
    Semoga kita saling pesan memesan untuk kebaikan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: