Hampa Tgk Sendiri, Aku Tak Larat Nak Gelak Dah …

Terima kasih kepada sahabat aku Shahril Kadir kerana sudi berkongsi laman web ini.

Semua video klip ini dihasilkan di bawah projek 15 Malaysia yang menyentuh tentang perpaduan dan kepelbagaian rakyat di Malaysia.  Video klip ini dibintangi oleh artis, pemuzik dan ahli politik.

Aku tak mau cakap banyak2 … hampa redahlah sendiri.

Ni laman web untuk kesemua video klip …. 15 Malaysia

Tapi yang spoilnya pelakon utamanya ialah Namewee … arrgghh.  Teringat balik apa yang dia buat dahulu.  Patutla muka mamat ni macam pernah kenal ja… Walaupun berguni-guni kemaafan yang dipohon oleh Namewee, bagi aku tu semua “ada makna ” saja.

Tak rasa nak maafkan pun …. buat setakat ni la ….

Kutuk-kutuk Malaysia, Islam …. last-last balik juga Malaysia.  Yang kerajaan lepaihhh bagi pun buat apa ….

Cukuplah kang jadi benda lain plak …. Lama dah aku tak tukar kaler Hijau Hulk nihhhh …. Kang aku ngamuk abess koyak2 baju aku …kakakaka

Advertisements

~ by razifembi on August 18, 2009.

7 Responses to “Hampa Tgk Sendiri, Aku Tak Larat Nak Gelak Dah …”

  1. oo ni budak yg nanyi lagu mesia tu erk?…

    tapi part yg x tahan dia nk naik motor tu..kekek
    kita plak yg ngilu nengok kekekekek

  2. ahahah..
    lawak2…
    die x suhpun sunat…
    die suh potong rambut je..
    ahaha…

  3. LAAAA… i x taw pon rupanya dia yg buat lirik tuh.. adehhh..
    baru nk suka clip ni..

  4. menghiburkan…. aku tersengih gak tgk pepagi buta.

  5. Nak pecah perut akak….hahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: