Hadiah Buat Suami Di Hari Raya

Aduhhh!!  Mengelegakkk . . . dah macam nak capai suhu takat didih bila  aku baca kisah ni.  Mood raya pun tak hilang lagi nihh, tetiba timbul kes macam ini.

Satu gambar Si Suami dengan muka sekupang memegang kek  yang berharga RM 35, yang dibelinya sebagai hadiah ulang tahun isterinya.

Dan satu lagi gambar isterinya yang wajahnya dilindungi . . . dan di jarinya ada sebentuk cincin yang aku agak mungkinlah cincin perkahwinan mereka.

Takkanlah tergamak Si Isteri melakukan perbuatan terkutuk dengan seorang lelaki Cina di sebuah bilik hotel di Perlis dengan memakai cincin perkahwinan yang masih di jari.

Pasangan ini, anak mereka pun dah masuk dua orang.  Oklah tu kan, tak bahagia lagikah anak pun dah dua orang.

Lelaki ini tidak hebat di ranjang ker?  ‘Lembek’ ker? haha . . . sorrylah agak 18SX sedikit.

Ataupun si isteri ni ‘hebat’ dan ‘buas’ sangat keinginannya terhadap ‘benda’ tuh …. sampai tak cukup dengan ‘service’ yang ditawarkan oleh si suaminya itu.  Haha! sorry, tersasul lagi.

Dunia . . . Oh ! Dunia . . .

Women are bitches and men are liars ”  Aku teringat kembali kata-kata seorang teman aku dahulu.  Aku fahamlah kenapa dia berkata-kata sedemikian sebab baru lepas clash.

Lepas tu aku dihujani komen yang mempertikaikan ayat di atas.  Yelah yelah bukan aku yang cakap, aku hanya sekadar  orang yang tukang tulis sahaja.  Segelintir sahaja yang berperangai begitu . . .

Siapa kata lelaki saja yang mempermainkan hati wanita, si peragut hati wanita.   Nah . . .  dipersembahkan kisah isteri akhir zaman . . . hihihi.  Opss maafkan aku jika ada diskriminasi gender berlaku di sini.  Yeahhh cabutt!!

Advertisements

~ by razifembi on September 26, 2009.

44 Responses to “Hadiah Buat Suami Di Hari Raya”

  1. salam
    bro 017 5132208 no aku la

    Fitrah perempuan suka ligan jantan…hawa ligan nabi adam 60tahun kat syurga baru boleh,,,itupun adam dapat mimpi,,,,
    bila dag dapat hasut adam makan buah khuldi….

    Betina tu …xpuas dgn yg halal….suka yg ada KULUB….patut direjam sampai mati

  2. hahaha no fon untuk yg berminat nak beli lembu

    http://ladanguluyam.blogspot.com/

  3. ooo ok ..hehehe … besar ladang abang halim ni …

  4. pergghh…xleh belah..
    dah ade laki uat ngn laki sudahhhh
    gedik na wat ngn laki len uat pe..hahahaha

    sori sensored…

  5. salam
    Pak org tanjung
    mak org kedah
    LTU kat ulu yam (family bisnes)
    aku la ni kat Kulim

  6. Rasanya bukan perkara baru. Dekat kawasan saya ada 1 keluarga yang sangat ganjil. Pasangan suami isteri, isteri dia macam perempuan dekat atas ni -‘ikut pintu belakang’ bukan Melayu je, Cina, India, Sikh semua pun dia rembat. Suami dia pun sama. Kalau gf suami dia datang, isteri dia keluar dari rumah, bagi peluang. Dia pula keluar dengan lelaki lain. Ada yang cakap dia pelacur, tapi bukan. Memang dah feil dia macam tu.

    Memang agak bising juga orang-orang sekitar dengan keluarga ni, tapi tak ada siapa nak ambil tindakan. Dah semacam perkara biasa bila lihat perempuan tu keluar dengan mana-mana lelaki yang dia nak.

    Fikir jugak, dayus ke laki dia tu. Bila tanya perempuan tu, dia cakap laki dia boleh pasang belakang, dia pun boleh. Haih…penat dah orang nasihat dia, tapi dia buat dek je. Perempuan tu umur dalam 58++ dah.

    Okeh, perempuan tu dah 7/8 kali kawin cerai.

    • Mak aiiii umur dah lanjuttt jugak tu … ada kemahuan seks lagi ka … aduhhhh!!!

      Mujurlah kat sini takdak lagi yang mcm ni … buat masa tiada yg terang2 lagi la …

    • Ya Allah… mcm tu skali teruknye… diaorang x sayangkan kat Nabi Muhammad kee??, Nabi dh korbankan segala-galanya demi umat yg dia kasih ini… tapi sanggup manusia2 ini…… CELAKA

  7. Semoga mereka semua tu bertaubat dan diberi petunjuk. Kalau tak berubah dan bertaubat, nanti bala datang menyusul, bukan setakat pada mereka, malah orang-orang kampung / yang subahat

  8. Lelaki dan perempuan… sama je. Yang dapat membezakan ialah keimanan. Jauhi dari yang terlaknat.
    Selamat hari raya. +

  9. Sebagai seorang wanita and berstatus isteri dan ibu. Saya merasa malu atas perbuatan yang tidak bermoral itu . Wanita mesti meletakkan kepentingan keluarga dan maruah diri dihadapan melebihi dari segala2 nya .

    Jadikan ini sebagai pengajaran . Hanya kerana setitik nafsu sementara, telah meruntuhkan mahligai untuk selama2nya . owh..malang sungguh !!!

  10. Bila dah tertangkap tu… hendaknya dia insaf dan bertaubat. Doakan dia agar menjauhi diri dari perbuatan zina itu. Kepada suaminya… bersabarlah. Jangan buat keputusan terburu-buru. Bawalah isteri itu ke jalan yang benar yang diredhani Allah.

  11. kenapa ek…dia macam tuh. ntahlah. sha tak brape paham sbb pada sha, kesetiaan itu perlu. tak setia, tak perlu bercinta apa lagi kawen. (maybe sbb itu bila sokong team bola pon terlebih setua!)

    maybe ada perkara “atas katil” yang tidak kita fahami:)

  12. katak-ayu terkedu….kenapa….dan kenapa….

  13. akum razi,
    pic lelaki yg pegang kek tu laki dia ker? huhu.. hensem gak tu.. tapi entah apa masalah diorang ni..
    kena minum KOPI KUAT lebih byk lagi kot? atau bini dia dah overdose kopi kacip fatimah ni..
    apa-apa pun, jgn kita senang jatuhkan hukuman.. hanya Allah yang maha mengetahui.. ini pengajaran untuk kita semua di bulan Syawal ni..

  14. mmm… kawan pun sakit ati gak baca… sampai ati isteri dia wat dia camtu.. kalo x kesian kat suami pun.. KESIANKANLAH KAT DIRI SENDIRI DAN ANAK_ANAK!!!… tak tau la kawan, Mesia dah jadi makin teruk.. Takut sangat, bala Allah bila2 masa boleh timpa kita semua… ALLAH…. selamatkanlah agama kami, dunia kami, akhirat kami, diri kami, anak-anak kmai dan umat Islam seluruhnya… tetapkanlah kami dijalanMU…

  15. Inilah yang buat aku takut utk…….

    Kepada semua… mari kita pakat baca doa dari quran nie… moga Allah selamatkan kita.. INSHAALLAH…

    “Wahai Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami isteri-isteri kami dan zuriat keturunan kami sebagai penyenang hati (Kami), dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa.” (Al-Furqan: 74)

  16. err.. maap tuan… sensor la skit gambo bawah tu ek… 🙂 jgn marah deh!

  17. Entahlah. Keluarga tu susah nak diberi nasihat. Nanti di kata sibuk jaga hal tepi kain orang. Makcik tu umur 58++, ada satu makcik lagi pangkat nenek dah umur dekat 69++ pun macam tu jugak.

    Mak ayah ada jugak nasihat, tapi tu la dia cakap kubur lain-lain. Tak terkata dah. Ada sorang pakcik ni pun sama jugak umur dekat 70 dah tapi masih angkut anak dara orang sampai atas katil, bini orang pun dia sebat jugak. Sampai anak kawan pun dia bagi bomoh kasi ingat dia je. Mana saya tau? Budak yang kena tu adik saya, orang yang buat tu kawan ayah.

    Nota tambahan: Dia ‘bf’ simpanan makcik yang mula saya ceritakan tu. Pakcik tu pun bukan tak ada isteri, kawin cerai 8/9 kali jugak. Buat ‘projek’ dengan makcik tu habis cerita dekat satu kampung, bangga sungguh, siap tunjuk gambar lagi kalau ada orang nak tengok.

    • Peipan … menarik cerita ni. Tak sangka plak … kalau setakat umur 40-50 buat kerja macam ni tak heranlah . . .

      Ni memang dah gayuttt sangat dah niii . . .

      Ada masa bolehlah meng’online’ cerita Peipan ni ….

      Adik tu kena ‘mandrum’ dengan pakcik tu ker??? ada kena apa2 ker … payah lah kalau dah main silap mata sihir ni … patutla bini orang pun sangkut.

  18. I watched this news dgn family. erghh.mcm x sesuai je. da la org nk bt seprais tuk dy. laki dy inesen gle ah.huuu. sian2.

  19. hehe. Dah adat dunia. Tak kira lelaki mahupun pompuan, Klau bertuhankan Nafsu jadi mcm nie la. Bila la Tuhan naak turun bala…

    • jangan minta bala Tuan Zaim . . .

      Tuhan pun pesan jangan dok berani minta turun bala …

      sebab lebih baik minta di beri hidayah dari NYA dari dok minta yg bukan2 …

      lagi pun kalau bala … buka bini dia tu yg kena …silap2 kita pun kena…

  20. diskriminasi gender…errmm cam ade sikit…
    benda2 ni sebenarnya bukan lelaki saja…perempuan pon ade buat.
    manusia zaman sekarang..makin lama..makin x takut dosa…mintak jauhlah perkara2 x baik ni dari kita semua.

  21. dunia nk kiamat dh..

  22. kesian suami die…

    mesti kecewa giler…

  23. Camtulah dunia akhir zaman….

  24. sian sang suami tu…penat je prepare nk suprise…last2 die lak yg di suprisekan….ish..ish…mintak d jauhkan…

  25. Ya Allah, takutnya bila bacae berita cam nie. semua kita semua dilindungi Nya. Amin..

  26. lelaki memang ske mainkan prasaan wanita.. huh..
    opss.. sorry ter’emo’ plak kat sini.. hehehe

    tak senonoh si isteri tu..kesian pada si suami n si anak2 beliau.. hai.. dunia2..

  27. what bands are good to see for emo hairstyles?
    emo hair

  28. isu pompuan ni dh sunyi .. well dlu dia satu buildg dgn aku … tp jab len2 la… mmg smacam sket minah ni, tp aku akui dia memg cun la body pn bergetah lagi … mintka simpang la aku jadi mcm ni

  29. relax la…biasa ah laki aku relak jer suh aku main ng laki lain time dia letih… aku pun sama time period

  30. korang jer yg kecoh….rugi ah x leh rasa bnyk batang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: